בחינת זכאות לקבלת תגמולים לעובדי ההסתדרות

הריני להביא לידיעתכם את האפשרות לבדיקת זכויותיכם על ידי משרד עו”ד פרטי, המציע את שירותיו כדלקמן: יתכן שישנם תגמולים כספיים וזכויות מהמוסד לביטוח לאומי, מחברות הביטוח מרשויות המס או מגופים אחרים, אשר הינכם או בני משפחותיכם זכאים להם, אבל אינכם מקבלים אותם מחוסר ידיעה על זכאותכם.

 

פטור ממס הכנסה – עובד/גמלאי שסובל ממגוון של בעיות רפואיות, עשוי להיות זכאי עקב כך לפטור מלא מתשלום מס הכנסה.

 

הכרה כנפגע עבודה – עובד שכיר או עצמאי או פנסיונר שסובל מבעיה רפואית, עשוי להיות מוכר כנפגע עבודה, אם ניתן לקשור בין בעיותיו לבין אופי עבודתו, גם אם הוא מוסיף לעבוד וגם אם הוא כבר בפנסיה. הכרה כנפגע עבודה עשוייה לזכות במענק חד פעמי או בקצבה חודשית לצמיתות. 

 

עובדים וגמלאים רבים הוכרו כנפגעי עבודה בגין בעיות אורתופדיות (בעיות צוואר, גב, כתפיים, ברכיים, מרפקים, כפות ידיים), ירידה בשמיעה וצפצופים באוזניים, מחלות ונגעים בעור, מחלות סרטניות, מחלת הפרקינסון, מחלות ריאות, אוטם שריר הלב, אירוע מוחי, מחלת הסוכרת, אי ספיקת ורידים, מחלת קורונה ועוד.

 

זכאות לקצבת סיעוד – אנשים המתקשים בביצוע חלק מהפעולות הבסיסיות והיומיומיות (הליכה, הלבשה, רחצה, אכילה, שליטה על סוגרים) או אנשים אשר מתפקדים באופן חופשי אך זקוקים להשגחה מתמדת (עקב פגיעה נפשית, אלצהיימר, דמנציה ועוד), עשויים להיות זכאים לקצבת סיעוד. ישנם מס’ גורמים אליהם ניתן לפנות לקבלת גמלת סיעוד. 1. המוסד לביטוח לאומי – שמקנה קצבה חודשית וגם שעות עזרה. 2. חברות הביטוח – אנשים רבים רכשו ביטוח סיעודי באופן פרטי דרך קופות החולים או דרך חב’ ביטוח מסויימת. שימו לב, ניתן לקבל במקביל קצבת סיעוד הן מהמוסד לביטוח לאומי והן מחברות הביטוח.

 

החמרות מצב – יש אפשרות להגדיל מענק או קצבה בגין מחלות או תאונות שכבר מוכרות כפגיעות בעבודה, בקצבת נכות כללית, ניידות, שירותים מיוחדים, נכות מצה”ל, איבה, פוליו, גזזת ועוד.

 

על כן, מציע משרד עוה”ד הפרטי אשר כתבו את הספרות בתחום תאונות עבודה ומחלות מקצוע, לעובדי ההסתדרות, ככל שהם מעוניינים בכך, את האפשרות לבדוק אם מגיעים להם ו/או לבני משפחותיהם תגמולים כספיים כלשהם מהמוסדות השונים וזאת ללא כל התחייבות מצידם. יודגש  כי ע”פ החוק, בתביעה מול המוסד לביטוח לאומי שכר הטרחה הינו רק באחוזים מהתגמולים הכספיים להם יהיו זכאים החברים. מי שלא יזכה לתגמול כספי – לא יידרש לשלם דבר.

 

יובהר כי לא מדובר בשירות שניתן על ידי ההסתדרות או בהמלצתה, אלא ע”י משרד עו”ד פרטי איתו הפונים יתקשרו באופן עצמאי וכל שייעשה עם המידע המועבר ע”י הפונים הינו באחריות משרד עו”ד בלבד.

 

משרד עורכי הדין  מעניק שירות בכל רחבי הארץ ובעל סניפים ושלוחות ברחובות, אשדוד, תל אביב, פ”ת, באר שבע, חיפה, ירושלים, טבריה ראש פינה, עפולה ואילת.

 

לנוחיותכם ולצורך בדיקה ראשונית של הזכויות אשר ייתכן ומגיעות לכם ע”י משרד עו”ד הפרטי, ניתן להשאיר פרטים לחזרה בקישור מטה.

 

לבירורים ניתן להתקשר לטלפון שמספרו:

 

054-9422295

 

 בברכת בריאות ואריכות ימים, 

בדקו זכאותכם ב-3 שלבים פשוטים:

48M שח

החזר מס מצטבר

אלפי

לקוחות חוזרים

13

שנות ניסיון

לקוחות ממליצים

תודה מכל הלב ל10tax על החזר מס של 9 אלף ₪. מילאתי פרטים וחזרו אלי עוד באותו היום. היו מאוד סבלניים ומקצועיים ותוך זמן קצר הודיעו לי על ההחזר הצפוי. אני ממליצה בחום לבדוק מול 10tax אפשרות לקבלת החזר מס תודה רבה!
שרית גמליאל
מנהלת משאבי אנוש
כשפניתי לראשונה ל 10tax לבדוק אם מגיע לי החזר מס לא באמת חשבתי שאקבל סכום מהותי. אך אנשי המקצוע של 10tax הרימו כל אבן ותוך זמן קצר הודיעו לי שאני זכאי להחזר בגובה 24 אלף ₪ (!).
יום טוב א.
בלי לעשות כמעט שום דבר – קיבלתי החזר מס של 12 אלף ₪. זה הגיע בול בזמן. שירותיים, סבלניים ומקצוענים! אני מודה ל10tax וממליץ בחום לפנות אליהם על מנת לבדוק ולקבל את החזר המס שלכם.
נועם ע.
אנליסט